Donderdagavond was de aftrap van onze dorpsfeesten met het Touwtrekken met twee competities; één voor de bondsteams (de prof's) en één voor de feestcommissie teams.
Er waren 3 bondsteams. Helaas was er bij de bondsteams één afzegging. De winnaar bij de bondsteams was Deinum-Britsum. De Watermannen hadden 2 teams en eindigden ex aequo.
Er hadden zich 11 feestcommissie teams aangemeld. Na een mooie en sportieve strijd, met veel toeschouwers, werden de bekers als volgt verdeeld:
1e 13 PK
2e De prutsers
3e Onder uut skeuren