Donderdagavond: Touwtrekken

Geplaatst op: 26-06-2026

Donderdagavond was de aftrap van onze dorpsfeesten met het Touwtrekken met twee competities; één voor de bondsteams (de prof's) en één voor de feestcommissie teams.

Er waren 3 bondsteams. Helaas was er bij de bondsteams één afzegging. De winnaar bij de bondsteams was Deinum-Britsum. De Watermannen hadden 2 teams en eindigden ex aequo.  

Er hadden zich 11 feestcommissie teams aangemeld. Na een mooie en sportieve strijd, met veel toeschouwers, werden de bekers als volgt verdeeld:
1e 13 PK
2e De prutsers 
3e Onder uut skeuren


Tekst & Foto's: Feestcommissie